Levering geschiedt door PostNL
Wat kun je van ons verwachten?
– Het leveren van de beste producten.
– Zeven dagen per week de allerbeste service.
– Op werkdagen voor 15:59 besteld =morgen in huis.
Buiten Nederland duurt de bezorging 2 tot 4 werkdagen. U ontvangt een e-mail zodra uw pakket meegegeven wordt aan PostNL.
In deze mail staat uw Track & Trace code waarmee uw pakket kunt volgen.
Heeft u het pakket na 10 werkdagen nog steeds niet ontvangen.
Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij zijn telefonisch te bereikbaar op 072-7850847.
U kunt ook e-mailen naar info@globalseller.nl
Als PostNL het pakket niet bij u of bij uw buren kan bezorgen dan laat de bezorger een kaart achter in uw brievenbus.
Met de code op uw kaart kunt u via de PostNL website aangeven welke voorkeur u heeft qua dag en tijdsbestek.
U kunt er ook voor kiezen om het pakket bij een PostNL pick up point op te halen.
Als u geen keuze maakt dan wordt het pakket de volgende dag aangeboden.
Retourneren
Als u niet tevreden bent over onze producten dan kunt u de bestelling aanmelden via het retourneringsformulier
Let op !!
U heeft 30 dagen de tijd om de producten te retourneren.
Voorwaarden om te retourneren
– Producten dienen in de originele staat geretourneerd te worden.
– Het product mag geen gebruikerssporen bevatten.
– Wij behouden het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
We accepteren geen retourzendingen voor verassingdoos ( geen terugbetaling) op de categorie.
De kosten voor retourzending zijn voor de klant!
Een retourzending geschiedt door middel van een Track&Trace code.
De verzender is verantwoordelijk voor de kosten van de verzending. Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen dan wordt het aankoopbedrag binnen 2 tot 3 werkdagen teruggestort op uw bankrekening.